ANDREA GUNAWAN @catwomanizer

last month

It's 2020. I spent my evening wondering why I suddenly got a second period after only 12 days—which shouldn't have been biologically possible as there should be no eggs released, at least until I'm done with my birth-control pills. Never have I ever experienced something like this in over 10 years of being on the pill and I wasn't having cramps or anything, so I was quite confused. I then decided to cancel my NYE plans and stayed home to call it a day earlier, and I'm glad I did, because contrary to popular belief, as an extrovert, we still appreciate our quiet, alone time.⠀ ⠀ What about you? Did you have a fun night with your friends and family? Any plans or resolutions for this year?⠀ ⠀ --⠀ 📷: @len .terra

95 Comments

hoorenon

veronicoctav

Aku gak malam tahun baruan, jam 9 malam sudah ngantuk krn tgl 30 31 kejar jatah gajian buat temen2, gapapa aku gini tapi aku bahagia liat temen2 aku bisa gajian tepat waktu😂 lalu jam 3 pagi td kebangun kemudian liat story teman2 pada kembangapian. AKU GAPAPA.

last month

hoorenon

estericha

Bener yaa cii.. sbg extrovert ttp butuh spend time alonee.. happy new year cii

last month

hoorenon

jessitaryosuke

Lah gw pas persis siang 31 des demam, sore habis kerja langsung istirahat, malemnya ya istirahat aja ci sampe skrg biar sembuh. Dan btw gw introvert jadi, not bad juga NYE dikamar sendiri 😁😁 gws ci. And happy nu year 🎉🎉🎉

last month

hoorenon

sunflower.rk

Last night i decided to sleep early and when i woke up its 2020 😂 yes, of course i have plans for this year ✨ and i'm very excited to face the ups-side-downs life in this year! And insyaAllah this year will be our #AchievementsYear ci Semangat 💪✨🌻

last month

hoorenon

elly.cici

Gak kmn2 juga, ci. Nonton kembang api dari rooftop aja 😊. Happy new year

last month

hoorenon

nudeya

Happy new year, Ci! 😍✨

last month

hoorenon

uttamijayanti

Kecapekan kdg bisa jg sis bikin mens jd sebulab 2x... btw hepi new year ❤️

last month

hoorenon

ed.maimaya

Happy New Year ci andrea

last month

hoorenon

afriantipratiwi

Yaampun. You look like a barbie in this photo, Ciiii 😍😍😍

last month

hoorenon

rishaamalia24

Semalem merayakan tahun baru dirumah bersama orang orang tersayang, makan malam bersama dan bercerita tentang apa saja yg sudah dilewati dalam setahun terakhir. Btw happy New Year cici, semoga konten2nya selalu memberikan manfaat untuk para follower yaa ci ❤️

last month

hoorenon

fractal.bytes

Staying home with my family and cleaning.

last month

hoorenon

ads2508

Staying at home - buat wishlist tahun depan - tidur 😂 Happy new year😊❤️

last month

hoorenon

davuuuu

Yesssss I stayed in too!!! You super on point ✨💯🙌🔥 #rechargechamp

last month

hoorenon

mfatkhulaziz

Diluar ujan. Di rumah kerjaan numpuk. Yaudah, mending rebahan di kasur, sambil ngerampungin garapan. 😌

last month

hoorenon

arhcamt

fun night with friends after years of spending nye alone. introverts need a crowd too (sometimes). 😂 happy new year deaaa! 🎉

last month

hoorenon

fensoong

😍😍😍

last month

hoorenon

agito229

Happy new year @catwomanizer More success and happiness to come in 2020 🎉🙏🏻

last month

hoorenon

nadiyeaay

Happy New Year @catwomanizer Keep up the greaaaat work 🔥🔥🔥 Keep sharing with us 💕💕💕

last month

hoorenon

jhwuysang

Keren! Cantik! Dan inspiratif ❤️❤️

last month

hoorenon

fridapna

Happy new year cici online kesayangankuu😍

last month

hoorenon

viana_tambunan

kemarin ke grj sore ibadah last day in 2019, keluar grj sdh hujan jam 6an pm, pulang aja..baru jd anak yatim piatu, bkp meninggal 1 des kmrn, di rmh sndirian..siblings punya acr sndiri dgn kel msg2, tidur aja sambil doa utk 2020, bangun pg td, mati listrik, hujan blm brenti, ke grj aj deh ibadah awal thn yg pagi sambil ngecharge hp. untung gak kejebak banjir..dinikmati aja yg bs dinikmati. bentar lg mau ke makam nyekar ke papi mami yg skr sudah menyatu di liang lahat yg sama. sedih sih, tp yah all in HIS hands. Pasti Tuhan beri kita hikmat n kekuatan. Happy New Year yah, sist👏

last month

hoorenon

lestarindahh

Alhamdulillah masih bisa nye sama keluarga. Happy new year ci semoga makin sukses memberi edukasi ❤️

last month

hoorenon

hannielpringgo

@catwomanizer ce hepi new year ya, tambah cantik, sukses and all.. Hehe 🤭

last month

hoorenon

j2cherry

Me too, I hate NYE chaos so stayed at home. But woke up with depression that I don't have enough jobs. I'm used to working for 5 companies and now only for one and it's making me depressed - felt like I'm an incapable person. 😭 My friends told me to write more but don't know if I'm good enough

last month

hoorenon

doralalu

Masih kerja di akhir tahun,10 menit sebelum ganti tahun sudah di warung ikan bakar sama temen sambil liatin kembang api & konvoi.. Happy new year cii!

last month

hoorenon

januarreuben

Happy New Yearr!! 🍾

last month

hoorenon

hedarrr

Happy new year kak Andrea @catwomanizer ! sehat selalu dan semoga hidup dan tuhan selalu memberkati 🔥❤️

last month

hoorenon

putusri27

Happy new year ce 😍

last month

hoorenon

last month

hoorenon

ingekumalasari

Dinner out with family, get home early and fall asleep at 11.30 😂 happy new year ci!

last month

hoorenon

_johnsonlyone

Happy New Year ci...

last month

hoorenon

s_ley24

Dea kemaren aku juga tetiba mens pdhal last day mens itu tgl 24december. Bingung sejadi2nya.. happy new year btw!

last month

hoorenon

helsahunter

Mama ultah tgl 1jan jadi tiap tahun naik k lantai atas nebeng liat fireworks taman anggrek, neo soho, n central park sambil kasih kue..

last month

hoorenon

brigitta200504

You look different

last month

hoorenon

icahamalia

Ci, sama. Aku 1 bulan ci ga berhenti2 sampe lemes. Jeda seminggu haid lg. Berlangsung selama 6 bulan ci. Kata dokter cuma stress 😣

last month

hoorenon

cybermonkseal

I have experienced this and my obgyn said it's "mid-cycle bleeding" and it's normal, as long as this happens less than 3x in a row (if 3x or more might be an indication of fibroids, endometriosis, etc.)

last month

hoorenon

arysunsufii

@catwomanizer ci.. where did you buy the skirt? 😍 have a nice day ci ❤️

last month

hoorenon

alvindianw

Happy new year ci dea ❤️. My new year's eve pertama dgn suami, baru nikah kmren Desember. Dari cibitung mau ke JI-Expo Kemayoran, tapi kejebak banjir di depan MOI akhirnya mutusin pulang lagi ajaaaa~

last month

hoorenon

marini6

Saya juga pernah, dalam 2 bulan period 2 kali, dan bingung knapa..

last month

hoorenon

nassssssssssssssssssssssssss26

Happy new year tooorrr

last month

hoorenon

widiati13

I also stayed at home😂

last month

hoorenon

tj_han

Ooo, sangat menikmati pergantian tahun ini dengan makan sekeluarga, sayang Papa tidak mau ikut.

last month

hoorenon

goodeye.inc

Need more design inspirations? Follow @goodeye.inc to get daily interior goodness!

last month

8.6k Likes