#amanselamanya photos & videos

4 weeks ago

Kita bisa kita mampu..dengan segala doa dan ikhtiar... Full video : cek di bio Semoga segera membaik #musiknusantara #amanselamanya #pulihkembali #untukindonesia #indonesiabisa #gemahripahlohjinawi #indohits #indomusikgram #musikindonesia

7215
last month

Selamat Hari Kartini, Kartini2 Cantikku & seluruh wanita Indonesia... Tiada mungkin akan terang terus cuaca Sehabis malam gelap gulita lahir pagi membawa keindahan.. untuk hari esok yang lebih pasti.. Semoga kalian semua terus menginspirasi ❤️ #kartini2020 #kartinidirumah #amanselamanya

1535
last month

Air selalu saja bisa menemukan cara untuk menentukan jalannya sendirii💓 #bahagiaitusederhana #amanselamanya #strongwomen

251
last month

A Love Holiday Package for me and my Marigold ❤️🕊🌈 Remembering our better days together and hoping for a better tomorrow, where we can travel together, smell the sea, feel the Sky, get lost, one beach at a time ❤️🌈 bohemian pompom sandals fron @kayyasatin painted personalized bag @gheafashionstudio Love cure 2 in 1 sanitizer and purifying spray from Ghea Resort by AmandaJanna #lovingmymarigold #loveholidaypackage #forbetterdays #girlsjustwannahavefun #amanselamanya #lovecure #lovecuresall

1667
Apr 2020

Kak mau tanya dong kok bisa cepat gitu turunnya ?? Penasaran kann? Terus kok banyak banget yang pake extraslim emang ya apa kelebihan nya sih kak? Aku pemula nih boleh ga pake sft? Semua pertanyaan kalian akan di jawab langsung oleh admin kita yaaaa!!! Caranya kalian bisa langsung dm atau wa kita di : 0881023263714 Yuk ubah bentuk tubuhmu untuk mengubah harimu❤️ - #dietaman #tipsdietalami #tipsdiet #tips #tipsbbideal #tipsdietsehat #idealcantik #cantik #bbideal #ideal #cantiklangsing #consultant #consultantdiet #amanselamanya #herbal #sehat #pelangsing #pelangsingperutmurah

122
Mar 2020

KEMANA PERGINYA LEMAK SETELAH TURUN BB? ⁣ ⁣ Jujur...sayapun maunya dia pergi kayak mantan. Yang udah pergi gak balik lagi...😆😆😆⁣ ⁣ Lah ini malah stay aja...⁣ Ya, anggap aja lemak itu pengagum rahasia...😂⁣ ⁣ Bisa hadir pas kamu lagi lengah gak jaga hati kamu untuk dia..⁣ ⁣ Eh maksud saya, pas kamu lengah kelebihan kalori 😆😆😆⁣ ⁣ Makanlah secukupnya ya, supaya sel lemak kamu gak bertambah 😊⁣ ⁣ TAG teman kamu yang menganggap keringat pertanda keluarnya lemak💪⁣ #pelangsing #pelangsingperutmurah #pelangsingbadan #pelangsingamanmurah #pelangsingalami #dietaman #dietenak #dietcepat #dietsehatcantik #dietsehat #dietsehataman #dietmayo #idealcantik #badanideal #langsingterbaik #langsingsehat #langsingherbal #langsing #sehatalami #sehatitumahal #sehat #sehatcantik #amanselamanya

153
Mar 2020

The After Party of #AmAnselamanya 😊 #bungacitralestari

5020
Mar 2020

With the bride and the groom #AmAnselamanya #bungacitralestari #ashrafsinclair

5430
Mar 2020

Listen to Silence. It has so much to say - Rumi Rahajeng Rahina Nyepi #nyepi #amanselamanya #stayathome

481
Mar 2020

Yuuuukkk.... Monggo loh yaaaa..... #sambelbawang #sambelklenyis #sambelbotolan #dirumahsaja #amanselamanya #higienis #bebasvirus 👌👌👍👍🥰🥰🌹🌹✌✌🤗🤗🙏🙏

1411
Mar 2020

Gak boleh keluar sama ayang mbeb katnya kalo keluar gk dikasih uang jajan tapi kite pgn kekenyoh ya okeyy kita gofood ajee eh pas di kedai abang gofood ngecat katnya ada temen ibu disini haaa pasti itu pasukan romlah 🤣 . #kopiombewok #kedaikece #kedaikopipalinghits #insyaallahselaluamanah #amanselamanya

190
Feb 2020

#amanselamanya

395
Feb 2020

#amanselamanya

2667
Feb 2020

Do not feel lonely, the entire universe is inside you- Rumi #charms #sage #sufidancerbell #feathers #amanselamanya

542
Jan 2020

#amanselamanya

32310
Jan 2020

Shine by my side and tell me it’s alright 🌸✨ #meetmymarigold #throwback #amanselamanya 📷 @bramsky

2928
Jan 2020

Throwback Amanselamanya Bossque @amandagratiana and @andarurptahir Wearing @gheafashionstudio ❤️ #gheafashionstudio #amanselamanya

870
Jan 2020

Our First Meet & Deep Talk in 2020✨😘 Love youu... @amingisbacku #amanselamanya #amandulubaruresolusi

2906
Jan 2020

We go way back! ♥︎

41211
Jan 2020

Janina & Alulla in Ghea kids dress #flowergirls #amanselamanya

120
Jan 2020

Mikhayla,Kianna and Kierra in Ghea Kids collection #flowergirls #amanselamanya

180
Jan 2020

The bride @amandagratiana and her twin sister @jannasoekasah .joesoef the creative director of Ghea Kids Indonesia with the beautiful flower girls all in @ghea_kids collection #amanselamanya #gheakids

302
Jan 2020

Blessed to have a designer sister @rindasalmun who goes out of her way to create tailor made (one of a kind ) pieces for me to wear #luckyguy • The top I'm wearing is an #Indonesian #traditional #Limar pattern that was given for the #groomsmen #marigold to wear for #amanselamanya wedding of @andarurptahir & @amandagratiana • I had asked #rindasalmun to make me a classic-cut top that I could also wear for future formal events since I love the color and pattern so much. She decided to make me this awsome one piece shirt-suit that was super comfy to wear too. So, anyone else getting married soon? Coz I'm ready to wear this again!! #appreciationpost 🙏💕

18215
Jan 2020

Celengan rindu @sheilaon7 #amanselamanya

1866
Jan 2020

Ada yang mau nemenin? #amanselamanya

34214
Jan 2020

#amanselamanya

170
Jan 2020

#amanselamanya

511
Jan 2020

#amanselamanya

411

Top photos & videos on #amanselamanya

Dec 2019

#amanselamanya To @andarurptahir @amandagratiana Happily ever after starts here♥️♥️♥️

112.9k420
Dec 2019

Two imperfect people who refuse to give up on each other. #amanselamanya #Gold Chantilly Lace kebaya by @chossylatuofficial & @gheafashionstudio @gheapanggabeanprivate #Bustier by @itsdhita @houseofdhita #Embroidery suit on Groom by @gheafashionstudio #Makeup by @choky_sugamakeup #Hairdo by @ardndut #Styling & Creative @hagaipakan #Wedding Organizer @natali_djody weddings #Decoration concept by @gheapanggabeanprivate and beautifully translated by @gaianata

1.3k93
Dec 2019

Wearing @amr_the_label for #amanselamanya ♥️

6.9k38
34.5k238
Nov 2019

Welcome to the Family @andarurptahir #amanselamanya

73120
1.8k20
Dec 2019

2019, Thank you for the Love, Happiness, Failures, Accomplishments, Lessons, Friendship, Marigold, Sunrises and the Sunsets, Blessings and Miracles... 2020, I am ready for the magic of new beginnings... ✨ May 2020 be a new decade full of new hopes, love and positivity ❤️ and May all beings be happy and free 🦋 #bestnine2019 #amanselamanya .

2711
Nov 2019

Love one another, but make not a bond of love: Let it rather be a moving sea between the shores of your souls - Kahlil Gibran. Congratulations my dear beloved twin sister @amandagratiana and @andarurptahir Wish you both a happy and peaceful journey together #amanselamanya My sister Amanda wearing beautiful gold kebaya by @chossylatuofficial

1.1k94
Nov 2019

Janna - Fahd - Sutadi - Janna 🥰 Twinning with my guardian angels my beloved Opa and Oma for Amanda & Andaru’s engagement #amanselamanya #gheafashionstudio

3526